Dennis Jongbloed nieuwe penningmeester

29 april 2021

Het bestuur van Present Enschede heeft een nieuwe penningmeester. Dennis Jongbloed van Jongbloed Fiscaal Juristen zal deze taak op zich nemen en zal ook helpen om het bedrijvennetwerk verder uit te breiden. Samen met financieel manager Rick Extercate zal hij zorgdragen voor de financiën van de stichting.

“Graag stel ik me aan u voor. Mijn naam is Dennis Jongbloed en in het dagelijkse leven ben ik fiscaal jurist bij het gelijknamige kantoor in Enschede, Jongbloed Fiscaal Juristen. Wij hebben vestigingen in Enschede, Almelo en Den Haag.  Naast deze werkzaamheden hou ik me de laatste paar jaar bezig met ons eigen Jongbloed-bier, waarvan de opbrengst naar kind-gerelateerde goede doelen in de regio Twente gaat. Ik woon met mijn zoon Max in Enschede en ben een geboren en getogen tukker.

Stichting Present draag ik een warm hart toe. In eerste instantie was ik ambassadeur en nu sinds 1 januari 2021 ook penningmeester. Binnen het bestuur wil ik onder andere werken aan meer sponsoring en betrokkenheid van bedrijven. Uitgangspunt hierbij is ‘plezier en alles met een glimlach’. Als kantoor zijn wij al jaren sociaal bewogen en hebben ook een “Jongbloed Foundation” die zich inzet voor een leuker leven voor kinderen in Twente.

En over mijzelf: ik ben een levensgenieter en een sociaal dier, trotste vader van Max en woonachtig in Enschede. In m’n vrije tijd ga ik er graag op uit met m’n camper of drink een biertje in goed gezelschap.”